ZWROTY I REKLAMACJE

Zwrot

Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki- w tym celu bardzo prosimy o kontakt z nami poprzez wysłanie wiadomości na adres: dok@taupe.pl

Aby dokonać zwrotu, Kupujący odsyła rzecz od której odstąpił na własny koszt. Produkt nie może nosić znamion użytkowania, musi być w takim stanie w jakim Klient go otrzymał. Powinien być również w oryginalnym opakowaniu.

Jeśli zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy zwrotu środków.

Prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza zwrotu i dołączenie go do paczki wysyłając na adres: Taupe / Magazyn SheepMe, hala D, rampa 14 ul. Św. Tomasza 4, 05-840 Brwinów  email: dok@taupe.pl  tel.:  575 737 675

Reklamacja

Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie.

Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne, prosimy o zgłoszenie chęci reklamacji zakupionych przez Państwa towarów wraz z opisem i/lub zdjęciami reklamowanej rzeczy na adres: dok@taupe.pl

Po otrzymaniu wiadomości prześlemy adres na jaki należy przesyłkę odesłać. Przesyłka jest realizowana na koszt klienta. 

W maksymalnie 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki poinformujemy mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, wówczas zrekompensujemy poniesione koszty poprzez naprawę, przesłanie nowego produktu lub zwrot pieniędzy.

W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana ze nieuzasadnioną, uzasadnimy podjętą decyzję i w przeciągu 7 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt na nasz koszt.